fbpx

Grafički dizajn i web stranica

Graficki dizajn i web stranica

Za koga je namijenjen ovaj članak?

Zašto grafički dizajn igra bitnu ulogu u izradi web stranice? Bez adekvatnog grafičkog dizajna web stranica ne bi bila profesionalna i jednostavna za upotrebu.

Saznajte je li vaša web stranica i njen dizajn u koraku sa vremenom.

 

U ovom članku ću pisati o:

  • Čemu služi grafički dizajn?
  • Imate li moderan dizajn?
  • Zašto sve velike tvrtke osvježavaju svoje poslovanje svakih 6 mj.?

Čemu služi grafički dizajn?

To je način na koji se kreiraju fizičke i digitalne stvari. Sve od oglasa na zgradi pa web stranice. Koriste se određene metode kako bi se prenijela i dočarala određena poruka. Tu se radi o oblicima, bojama i fontu.

Kako najbolje složiti određen dizajn kako bi ljudi dobili onaj dojam koji mi želimo da dobiju?

To je glavno pitanje pri kreiranju dizajna. Nije moguće uvijek odraditi to na način dobijemo najbolji rezultat. Ali kroz različite kampanje i testove može se svaki puta promijeniti i probati nešto novo.

Ono što je odlično kod interneta je to što za vrlo malo novaca ili čak za besplatno je moguće isprobati različit dizajn i skoro momentalno vidjeti rezultate.

Prije su se takve stvari morale platiti nekoliko desetaka tisuća kuna kako bi vidjeli što funkcionira bolje, a što lošije.

Grafički dizajn je zapravo vještina kojom možete ilustrirati i prenijeti ono što želite da ljudi osjete, vide, razumiju na način da oni to tako i dožive.

 

Imate li moderan dizajn?

Najjednostavniji način da to provjerite je da pogledate kod ostalih. Što više web stranica pogledate time će te dobiti širu i točniju sliku trenutnih trendova.

Profesionalan i jednostavna dizajn na web stranici je vrlo bitan. Ljudi koji posjećuju web stranicu na temelju toga dobivaju prvi dojam o vašoj tvrtci i vašem brand-u. Isto tako ako je dizajn zbunjujuć i osoba ne razumije kako se snalaziti unutar web stranice – vrlo brzo će ju napustiti.

Osim toga moderan dizajn je veoma bitan za Google. Kao što sam rekao već u prijašnjem članku Google vama pridaje ocjenu na temelju različitih karakteristika. Jedna od njih je dizajn web stranice.

Ako Google smatra da vaša web stranica nije moderna u tom djelu će te dobiti manju ocjenu i to će utjecat na vašu poziciju na Google-u.

 

Zašto sve velike tvrtke osvježavaju svoje poslovanje svakih 6 mj.?

Određen broj ljudi ima web stranicu ali zadnje ažuriranje su izvršili prije nekoliko godina. Sve veće svjetske tvrtke osvježavaju svoju ponudu (proizvode/usluge) svakih pola godine. Zašto? Kako bi ostali konkurenti.

U suprotnom će ih ostale tvrtke pregaziti. Oni su svjesni toga i zato jesu i dalje veliki. Isto to se odnosi i na web stranicu.

Na web stranici je čak potrebno i češće mijenjati određene stvari. Ovisno naravno čime se bavite i unutar koje ste industrije.

To ne znači da svako malo mijenjate apsolutno cijelu web stranicu i sve na njoj. To jednostavno znači da morate stalno kreirate neke nove inovacije kako biste ostali relevantni za svoje tržište. Naravno to isto tako ne znači da mijenjate svoj osnovni vizualni identitet. Pod to ulazi vaš logotip i kućne boje tvrtke.

Takve stvari se ne bi trebale mijenjati tako često ili čak nikada. Jer to je nešto prema čemu vas ljudi prepoznaju.

Vjerujem da razumijete poantu onoga što govorim.

Pretplati se na newsletter i primaj svaki tjedan korisne savjete



Leave a comment