fbpx

Izrada web shopa – na što trebate paziti

web shop

Za koga je namijenjen ovaj članak?

Planirate otvoriti web trgovinu ili ju možda već imate i niste sigurni je li sve u punom potencijalu? Htjeli biste vidjeti može li se napraviti nešto više?

Upravo ću o tome ovdje pisati. Greškama i stvarima na koje trebate obratiti pozornost.

 

U ovom članku ću pisati o:

  • Koliko je bitna brzina web shopa?
  • Organizacija web shopa
  • Dostupnost kontakta
  • Responzivnost web shopa
  • Bug-ovi na web shopu

 

Koliko je bitna brzina web shopa?

Morate se staviti u poziciju posjetitelja web shopa. Netko dođe na vašu stranicu jer je zainteresiran u vašu ponudu i želi to odmah i sada. Ako čeka predugo (više od 3 sekundi) odlazi za web shopa i nikad se uglavnom ne vraća.

Pogledajte istraživanje Deloitte Digital-a i Google-a na temu brzine web stranica: Milliseconds Make Millions.

 

Organizacija web shopa

Osim brzine web shopa vrlo je bitna organizacija. Kada ljudi posjećuju shop ne znaju odmah gdje se što nalazi. Vama je cilj da njima omogućite da što jednostavnije i brže pronađu ono što traže.

Način na koji to možete napraviti jest kategorizacija. Napravite različite kategorije proizvoda na web shopu i onda će se ljudi znati lakše snalaziti.

Osim toga bitno je da imate mogućnost pretraživanja. Na taj način netko tko zna točan naziv proizvoda može odmah pretražiti i pronaći.

Ima dosta web shop-ova koji su ne organizirani i kada ih posjetite ne znate gdje treba ići i kako doći do onoga što vama treba. To je iskustvo koje ne želite da imaju vaši posjetitelji.

Konačan cilj je da oni što više provedu na vašem shopu kako bi se stalno vračali i ponovno kupovali.

 

Dostupnost kontakta

Ljudi će svako malo imati neka pitanja. Bez obzira koliko kvalitetno složite i prilagodite web shop kupcima oni će uvijek imati neko pitanje – i to je normalno.

Zato trebate imati mogućnost da vas kontaktiraju na koji god način njima najviše odgovara: telefon, email, WhatsApp, Facebook, Instagram.

Što prije možete odgovoriti na njihove upite – time će te imati zadovoljnije kupce koji će se stalno vračati.

To vam isto tako može biti jedna od karakteristika tvrtke koja će vas odvajati od konkurencije. Ako ste vi jedini unutar svoj industrije koji imaju npr. real time odgovaranje kupcima, pomoć pri kupnji, informiranje o proizvodima – to može biti velika prednost u odnosu na konkurenciju.

 

Responzivnost web shopa

Responzivnost je prilagodba web stranice na sve rezolucije. Što to znači? To znači da je web stranica prilagođena za mobitel, tablet, laptop i stolno računalo. Tj. za sve različite veličine ekrana.

Danas je responzivnost normalna stvar i podrazumijeva se da to ima svaka stranica. Ako to nemate vjerojatno imate jako loše iskustvo posjetitelja i veliki bounce rate (postotak ljudi koji odlaze sa stranice čim je posjete).

Bez obzira što je to uobičajena praksa želim to istaknuti jer danas ljudi većinom sve gledaju preko mobitela. Vama je u cilju da vam je web shop savršen za mobitel. Isto kako je savršen za laptop tako treba biti i za mobitel.

 

Bug-ovi na web shopu

Često se znaju dogoditi greške na web shopu. Posebice ako radite shop sa WordPress-om. To je uobičajena stvar i nije ništa strašno samo treba obratiti pozornost na to.

Bitno je da se pregledaju sve stranice i isprobaju sve funkcije kako bi se provjerilo radi li sve kako treba. Najčešće je to greška povezana sa nekim od dodataka na WordPress-u.

Dodaci se nekada ne poklapaju sa temom ili sa nekim drugim dodatkom pa se onda događaju greške na shopu.

To isto tako može usporavati stranicu i pogoršati iskustvo posjetitelja.

Pretplati se na newsletter i primaj svaki tjedan korisne savjete



Leave a comment