fbpx

Što je Facebook Pixel

facebook pixel

Za koga je namijenjen ovaj članak?

Ako imate ikakvu vrstu online poslovanja (web shop ili web stranica) onda s ovim alatom možete bolje razumjeti svoju publiku. Ukratko ću objasniti moć ovog alata.

 

Kako koristiti Facebook Pixel?

Facebook Pixel funkcionira na način da se poveže preko dodatka sa web stranicom. Njegova svrha je prikupljanje podataka o vašim posjetiteljima na web stranici.

Nakon nekog vremena (npr. 30 dana) on je prikupio relevantne podatke o vašoj publici.

Tada je moguće pokrenuti Facebook kampanju oglasa i direktno se oglašavati tom tipu publike koji posjećuje vašu web stranicu.

Jer on tada zna opis vašeg „idealnog klijenta“ i prema tome prikazuje takvim osobama vaše oglase. Najbolja stvar od svega je što ne trebate potrošiti puno novaca da biste došli do tih podataka.

Vi sve te podatke možete i sami vidjeti. Publika se na Facebook-u gleda prema: dobi, spolu, interesima, području i ostalim karakteristikama.

To je ogromna prednost. Na taj način se oglašavate ljudima koji su zainteresirani za usluge/proizvode koje vi nudite.

Isto tako nakon nekog vremena ljudima vaš brand ostane u glavi i imaju osjećaj kao da već neko vrijeme znaju za vas. Postoji velika mogućnost da će taj proizvod/uslugu kupiti baš kod vas.

To su tako zvane remarketing kampanje – kada posjetite nečiju web stranicu pa vam se sljedećih 20 dana prikazuju oglasi na tu temu.

 

Pretplati se na newsletter i primaj svaki tjedan korisne savjete



Leave a comment