fbpx

Što je landing page i kada je koristiti?

landing-page

Za koga je namijenjen ovaj članak?

Želiš znati koja je razlika između uobičajene web stranice i landing web stranice? Onda je ovo sa tebe.

 

U ovom članku ću pisati o:

  • Što je landing page?
  • Kada i zašto se koristi?

 

Što je landing page?

Landing page je web stranica koja se ne sastoji od podstranica. Ponekad ima par linkova u navigaciji ali svi linkovi su povezani sa sadržajem unutar te jedne podstranice.

Jedino pri dnu stranice u footer-u se nalaze linkovi sa podstranicama kao što su pravila privatnosti i slično.

Ali najčešće landing page nema uopće linkova. Glavni link na stranici je gumb koji poziva na neku vrstu akcije: kupnja ili preuzimanje nekog sadržaja gdje osoba onda mora ostaviti svoje podatke (ime, prezime, email).

 

Kada i zašto se koristi?

Svrha landing page-a je skupljanje lead-ova ili direktna kupnja. Zato nema uopće linkova ili ima ali su svi unutar stranice.

Jer stranice sa puno podstranica odvlače pažnju potencijalnom klijentu. Na taj način potencijalni klijent odluta i najčešće napusti stranicu.

Sa landing page-om je fokus odmah na akciji. Osobi koja posjeti landing page se nudi samo jedna opcija: ostavljanje podataka (ime, prezime, email) ili kupnja.

Na taj način tvoj potencijalni klijent ne može nikako odlutati. Tako se mogu kvalitetnije pratiti konverzije.

Kada osoba koja je vidjela tvoju ponudu na Facebook-u, Instagram-u, Google-u, email-u ili negdje drugdje – posjeti tvoju stranicu mora odmah poduzeti neku akciju. Sa takvom stranicom ćeš imati više konverzija jer se na takvoj stranici osoba ne može izgubiti.

Ima opciju ostaviti podatke/kupiti tvoju uslugu (ovisno o cilju kampanje) ili može otići sa stranice. Nema drugih 25 opcija.

Leave a comment