fbpx

Digitalni Marketing

povećanje kanala prodaje

Ono što digitalni marketing radi za Vas je da omogućuje dodatne kanale pomoću kojih možete doći do veće ciljane publike. Što za Vas konkretno znači više prihoda, odnosno napredak. Način na koji to funkcionira je da imate nekoliko kanala koji Vam osiguravaju sigurne prihode.

Neke od tehnologija i metoda koje nudimo za širenje Vaših kanala su: direktan email, pretplata (Mailchimp), Facebook oglasi, Instagram oglasi, Google oglasi, LinkedIn, povećanje broja kupnje stalnih starih klijenata i ostale varijacije na tu temu. Što više organiziranih kanala imate uspostavljeno to je veća stabilnost vašeg poslovanja.

 

U KORAKU S VREMENOM.

koliko i kada treba uložiti

Ukoliko se radi oglašavanju onda je potrebno uložiti određen budžet kako bi se oglasi prikazivali. Ono što oglas za Vas radi je to da se prikazuje vrijednost koju nudite na veći broj ciljanje publike. Što je vrijednost jasnije prikazana i traženija time će biti i više interakcija na tom oglasu, a to će na cijenu oglasa utjecat na način da će Vam jedan klik koštati vrlo malo, a donositi puno. Što je veći broj klikova unutar broja prikazivanja time je bolji rezultat.

  Klik na oglas nije nužno i prodaja jer klijenta zanima opširnije o tome što nudite te će te daljnje informacije i način na koji su te informacije rečene biti ključne za ostvarivanje prodaje. Bitno je uzeti u obzir i vrijeme kada takve vrste kampanje treba pokrenuti – koje razdoblje unutar godinu dana, koji mjeseci, koji dani, sati. To saznajemo pomoću podataka koje ili imate Vi kroz dugogodišnje poslovanje ili ih mi istražimo pa na temelju toga postavimo kampanju. Najbolji podaci su oni nakon par mjeseci već praćenja publike koja Vam posjećuje primjerice web stranicu. U istraživanju leži točan odgovor koji je jedinstven za svakog i ovisi dosta o budžetu kojem ste spremni uložiti.

što je najbolje za vas

Online oglašavanje  – Koja platforma i koji kanali najbolje funkcioniraju za Vaše poslovanje? Bitno je razumjeti svoje klijente i načine na koje oni dolaze do Vas. Ima određenih kanala koji ne bi funkcionirali u Vašem poslovanju. U ovom koraku posebice razmatramo Vaše klijente i tko su oni točno. To je jedini način da definiramo Vašu publiku.

Iako se publika okvirno zna prema onome što nudite. Ali opet ne znači da tvrtka X i tvrtka Y koje nude iste usluge/proizvode imaju točno iste klijente. Određene stvari ima se poklapaju kao što je sama potreba za time ali ne moraju se nužno poklapati i ostale stvari (kapital, status, dob, lokacija i ostalo). Što preciznije odredimo publiku time će i rezultat biti bolji (što podrazumijeva da je ono što nudite te vrijednosti kakvom se predstavlja).

BUDITE PRAVA OPCIJA.

rezultati kampanja

Digitalni marketing je sastavljen od mnogih kanala te svaki zasebno ima drugačije vremenske i financijske rezultate. Bitno je probati što više sa što manje rizika kako bi vidjeli što najbolje odgovara Vašim klijentima. Rezultati kampanje za direktne mail-ove mogu se vidjeti u kraćem roku, dok je za oglašavanje uobičajeno da se rezultati vide nakon minimalno mjesec dana. Iako to ne mora biti pravilo. Kako bilo Internet marketing je ono što danas ima prednost u odnosu na ostale marketing metode. Nudimo ideje i koncepte koje možete koristiti kako bi isprobali nekoliko načina pristupa klijentu unutar svakog od kanala.

ŠIRENJE I RAZVITAK.

Za više

email
branding@inup.hr
mob
+385 95 2211 007

Za više

email
branding@inup.hr
mob
+385 95 2211 007